Reklám

zora

Friss topikok

  • zora: Igor, megbánni nem fogom, azt, a dolog többi része kétesélyes:) (2012.08.08. 14:39) 2012. augusztus - a Coming out hava
  • Ismeretlen_15888: Kib*szott f*sza vagy! (2012.08.03. 00:25) fuckyeah
  • Ismeretlen_17183: Ha már filózunk: azért optimális esetben nem lyuk marad, hanem max egy kis homáylos folt a vlóság ... (2012.07.30. 08:00) kísértetek
  • Atyafipeca: Jó az írás a gyökerekről, bár gyorsan tegyük hozzá, hogy a gyökér értékes része a természetnek és ... (2012.07.10. 14:25) bunkótabló
  • július: Én emlékszem az asszonytest blogra a Tv2 blog oldaláról. Sok jó blog volt ott - az asszonytest, ny... (2012.07.10. 11:38) asszonytest, lejla

Linkblog

2012.06.26. 12:43 zora

Prometheus 3D

én vagyok az örök 3D-s szűz.

Több okból is nagyon vártam a Prometheus-t, egyrészt ha sci-fi buzi nem is vagyok, azért ezt az Alienek miatt látni kellett, másrészt még sosem voltam 3D-s filmen (nem vicceltem, hogy falun nőttem fel), elképzeltem, ahogy kieszi majd az alien a popkornomat a dobozból, meg hogy köhécselek az elektromos viharban, mert annyira elhiszem, de kiderült, hogy olyan elbaszott valami vagyok, hogy a Prometheus 3D-ből csak a Prometheus-t láttam, de a 3D-t nem, SEMMIT, ismétlem, SEHEHEHEHHEHEEEEMMIT bazmeg!

Hiába a speckó szemüveg, az én szemem le se szarta a potenciális élményt. Úgyhogy én a magam részéről napszemüvegben néztem végig egy szokásos 2D-s mozifilmet, semmi orromat koccintó puskacső-élmény, semmi fejemre eső űrhajó, ez azért eléggé fosul hangzik, nem?:(

Fénytörési hiba? A távollátók bénasága? Egyszerűen csak a szemüveg miatt? Hát tehetek én arról, hogy szar a szemem bazmeg? Sose mondta senki, hogy ez kizáró tényező egy ilyen mozinál:((

Ez a borzalmas felismerés magyarázat amúgy arra is, hogy miért nem láttam SOHA azokat a bizonyos varázsképeket a könyvekben, a színes hullámok mögül előbukkanó csodákkal, kurva életbe és mindezekre így 33 évesen rájönni, ATOMSZAR!

Arról nem beszélve, hogy én, aki rettegek a véglegesség, megváltoztathatatlanság gondolatától is, kénytelen vagyok együttélni a tudattal, hogy soha ebben a büdös kurva életben nem fogom tudni milyen a 3D-s mozi, ha valaki hasonló, feldolgozhatatlan traumát élt át, azzal szeretnék közelebbi kapcsolatba kerülni önsegélyező csoport létrehozása céljából, én ezt a csapást nem tudom egyedül feldolgozni:(

Egyetlen reményem, hogy valaki betömi a piaci rést, ha tíz éven belül nem, akkor leiszom magam:(((

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zora.blog.hu/api/trackback/id/tr824751811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_47160 2012.06.26. 14:44:30

Wellcome to the club baby!

Ismeretlen_13563 2012.06.26. 14:51:05

most olvasom, hogy 10% vagyunk és sánta az agyunk, de nem baj, 10%-hoz tartozni mindig izgalmasabb, mint 90%-hez, wahah :'( http://iddqd.blog.hu/2010/07/15/az_emberek_10_szazaleka_nem_birja_a_3d_t

Ismeretlen_155336 2012.06.26. 15:36:19

Én most pénteken veszítettem el az ártatlanságom, Madagaszkár 3/3D, naná. Eléggé fej- és szemfájdító az élmény, szóval sose bánd! És az anyukatárs, aki szemüveges,na ő se látott belőle semmi domborút/homorút. Viszont ha levette a rendes szemüvegét is meg a színeset is, na akkor tökéletes 2D élménye volt, "megjavult" a szeme másfél órára! :) Egyébként Ti viszitek előre a fejlődést, Nektek majd igazi holografikus mozit is gyártanak hamarosan! :)

Ruby 2012.06.26. 18:44:02

Én valamennyire látom, de nekem meg hányingerem+szédülésem lesz tőle. Not funny. Pláne nem a fél napig tartó Avatar nézésekor. ja igen, ez volt szemüveg/kontaktlencse koromban, mióta meglézerezték a szemem, azóta nem néztem még ilyet.

Ismeretlen_124954 2012.06.26. 19:19:49

Jelentkezem. Mivel a jobb szememre ha nem is vagyok teljesen vak, de alig látok el az orromig (na jó azt pont nem látom), így semmit se látok a moziban 3D-ben. Fölösleges pénzkidobás, de már egy csomó filmet csak 3D-ben vetítenek :(

Bözsi 2012.07.01. 00:01:22

Én a Dolby Surround-ot nem érzékeltem. Megoldottam úgy, hogy tagadtam. Nem hiszek benne. Aztán kiderült ugye, hogy nem is volt az igazi az a technológia.

zs 2012.07.03. 21:48:33

Én moziba még nem voltam de a neten található 3d-s képeken nem érzékelek semmit:( úgyhogy szerintem moziba se tudnám élvezni a 3d-t...
süti beállítások módosítása