Reklám

zora

Friss topikok

  • zora: Igor, megbánni nem fogom, azt, a dolog többi része kétesélyes:) (2012.08.08. 14:39) 2012. augusztus - a Coming out hava
  • Ismeretlen_15888: Kib*szott f*sza vagy! (2012.08.03. 00:25) fuckyeah
  • Ismeretlen_17183: Ha már filózunk: azért optimális esetben nem lyuk marad, hanem max egy kis homáylos folt a vlóság ... (2012.07.30. 08:00) kísértetek
  • Atyafipeca: Jó az írás a gyökerekről, bár gyorsan tegyük hozzá, hogy a gyökér értékes része a természetnek és ... (2012.07.10. 14:25) bunkótabló
  • július: Én emlékszem az asszonytest blogra a Tv2 blog oldaláról. Sok jó blog volt ott - az asszonytest, ny... (2012.07.10. 11:38) asszonytest, lejla

Linkblog

2012.07.27. 13:40 zora

kísértetek

Szerintem évek óta nem linkeltem senkit, ez viszont olyan, mint mikor pofánvernek hallal és feleszmélsz egy pillanatra. Ezt én is írhattam volna*, csak nem tudnám ilyen szépen, mint a Zsuel.

*a readerből olvasók tudják, hogy írtam is, de visszatöröltem, viszont mint kiderült, - mert volt, aki tudni szerette volna, kiről, miről szól - megdöbbentve tudtam meg, hogy bizony vannak, akik úgy lettek titkaim tudói, hogy végül nem is akartam...


De inkább idemásolom, mert annyira megérintett, amit Zsuel írt.

 

9. Valaki, akit szeretsz

Egy kísértet portréja úgy készül, hogy lefényképezzük a helyet, ahol lennie kellene, de nincs. Egy kísértet az nem valaki, hanem annak a bizonyos valakinek a hiánya. Egy feketelyuk, amely valaha egy személy volt. Ha többet akarunk megtudni egy kísértetről, vizsgáljuk meg a hűlt helyét. Térképezzük fel a nincsent. Definiáljuk részletesen a hiányát! Így pillantjuk majd meg, ha nem is a kísértetet, de talán a körvonalait. Mintha csak kivágták volna onnan a helyéről, akár egy öltöztetős babát.

Kevesen tudják, de egyáltalán nem minden kísértet halott. Vannak, akik még élnek. És soha nem hívjuk fel őket telefonon, viszont naponta visszajárnak kísérteni. Viccekben és könyvekben. Dallamokban és zörejekben. Ételekben és italokban. Villamoson elkapott félmondatokban. Félbehagyott gondolatokban is.

Egyébként egy kísértetet is lehet szeretni. És van, akit sokkal könnyebb szeretni akkor, ha már kísértet.

Nekem is van kísértetem. Ha többet akarsz tudni róla, vedd lajstromba a meg nem írt leveleit, az elmaradt telefonhívásait. Az öleléseket és a kedves pillantásokat, amelyekben sohasem részesített. A helyeket, ahol persze sohasem ültünk együtt. A könyveket, amik úgy tetszettek volna neki. A vicceket, amiken biztosan felnevetne. Ha tudni akarod, hogy néz ki a kísértetem, csak nézd meg a lyukat, ami az életemben tátong egy adott helyen. Pontosan olyan alakú, mint ő.

http://zse.freeblog.hu/archives/2012/07/24/9_Valaki_akit_szeretsz/

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zora.blog.hu/api/trackback/id/tr154751820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_42792 2012.07.27. 14:05:41

Ó. :) Hát részemről a megtiszteltetés! Meg az is jó érzés, hogy értitek, amiről beszélek...

WICCA 2012.07.28. 14:32:31

hű, de régen bőgtem miatta!

Ismeretlen_17183 2012.07.30. 08:00:12

Ha már filózunk: azért optimális esetben nem lyuk marad, hanem max egy kis homáylos folt a vlóság szövetén, ami egyre kisebb lesz és végül eltűnik, elsősorban az(ok) miatt, aki(k) utána/helyette jön(nek)...
süti beállítások módosítása