Reklám

zora

Friss topikok

  • zora: Igor, megbánni nem fogom, azt, a dolog többi része kétesélyes:) (2012.08.08. 14:39) 2012. augusztus - a Coming out hava
  • Ismeretlen_15888: Kib*szott f*sza vagy! (2012.08.03. 00:25) fuckyeah
  • Ismeretlen_17183: Ha már filózunk: azért optimális esetben nem lyuk marad, hanem max egy kis homáylos folt a vlóság ... (2012.07.30. 08:00) kísértetek
  • Atyafipeca: Jó az írás a gyökerekről, bár gyorsan tegyük hozzá, hogy a gyökér értékes része a természetnek és ... (2012.07.10. 14:25) bunkótabló
  • július: Én emlékszem az asszonytest blogra a Tv2 blog oldaláról. Sok jó blog volt ott - az asszonytest, ny... (2012.07.10. 11:38) asszonytest, lejla

Linkblog

2012.07.05. 22:20 zora

4therecord

Hosszas küzdelem után tegnap kinyírtam a démonomat. Olyan van mindenkinek, ugye? Nekem is volt, de nem tudok mesélni róla. Titok, olyan van mindenkinek, ugye? Kurva sokáig őrlődtem valami miatt, majdnem 15 évig. Azt hittem úgy ül majd a nyomás a torkomon életem végéig, hogy egyszer egy óvatlan pillanatban megfulladok miatta.

Kedvem lenne elmondani, de nem akarom. Kellenek sztorik, amik belénkszorulnak, mindenkinek van ilyenje, igaz? Meg van, ami mindenképpen kurvára fáj, egy életre. Amiről tudni lehet, hogy úgy hagy nyomot benned, hogy sosem fogod tudni kiradírozni magadból. Nincs olyan, hogy örökre elfelejted a dolgot. Mindig ott éktelenkedik benned a nyoma, kitörölhetetlenül. Az élet tele van hülye döntésekkel, a leghülyébbek következményeit az életen át viseljük.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zora.blog.hu/api/trackback/id/tr44751814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása