Reklám

zora

Friss topikok

  • zora: Igor, megbánni nem fogom, azt, a dolog többi része kétesélyes:) (2012.08.08. 14:39) 2012. augusztus - a Coming out hava
  • Ismeretlen_15888: Kib*szott f*sza vagy! (2012.08.03. 00:25) fuckyeah
  • Ismeretlen_17183: Ha már filózunk: azért optimális esetben nem lyuk marad, hanem max egy kis homáylos folt a vlóság ... (2012.07.30. 08:00) kísértetek
  • Atyafipeca: Jó az írás a gyökerekről, bár gyorsan tegyük hozzá, hogy a gyökér értékes része a természetnek és ... (2012.07.10. 14:25) bunkótabló
  • július: Én emlékszem az asszonytest blogra a Tv2 blog oldaláról. Sok jó blog volt ott - az asszonytest, ny... (2012.07.10. 11:38) asszonytest, lejla

Linkblog

2012.07.03. 14:17 zora

konzulens

A szakdolgozati konzulensem egy trehány, nemtörődöm, beleszarós nő. Küldhetem én szorgalmasan az írományaimat neki, érdemleges válasz azon kívül, hogy nem volt ideje elolvasni, nem érkezik. Ma megkérdeztem a Tanulmányi Osztályon az előadót, akivel jóban vagyok, hogy ugyan mondja már meg, ezek a konzulensek kapnak valami tiszteletdíjat ezért vagy mi a kurvaanyjáért vállal el, ha utána minimálisan sem teljesíti a konzulensi feladatkörét. Kapnak igen. Hát a lónak a faszát, azt!

Leszarom, hogy mivel tölti az idejét, ahelyett, hogy az én okosságaimat olvasná, mert egyedül is meg tudom írni legalább négyesre. Amúgy sem várom, hogy olyasmiben segítsen, amiben én kábé 500x jobban otthon vagyok és többet tudok. De ha miatta kell majd az utolsó pillanatban idegesen topognom a Copy Generalban, hogy még időben be tudjam köttetni a dolgozatot, akkor KURVÁRA PIPA LESZEK.

És ha pipa leszek, akkor az a konzulensemnek szar lesz. Kurvára szar lesz!!!!!! Telekürtölöm vele az egész internetet, megkérem a haverjaimat, hogy segítsenek az SEO-ban és egy életre ellehetetlenítem a szakmában a nőt. A veszett kutyák csorgó nyála kutyafasza lesz ahhoz képest, ami beteríti majd itt a klaviatúrát, miközben szarrá gyalázom az összes létező fórumon és felületen. A tököm kivan, így kell véget érnie egy másfél milliós posztgraduális képzésnek, megyek innen ebből az országból elfele.

Egyébként az idegesít legjobban, hogy nekem, mint hallgatónak, 4762348-féle kötelezettségem van az évek során (a másfél millión kívül), a szakdolgozati tájékozótól ha egy apró nüanszban eltérsz, állítólag már kapod is vissza a dogát azzal, hogy szar, bezzeg ezt meg lehet tenni, hogy konzulensként felszedni a zsét, aztán jól nem csinálni semmit, nem folytatom, ideges leszek és az nem tesz jót a vonásaimnak.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zora.blog.hu/api/trackback/id/tr704751813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marlen · http://marleen.hu 2012.07.03. 16:33:06

Akkor mondom, hogy éven keresztül segítettem 14 diák érettségi projektjének elkészültében, minden nap kb. egy órát foglalkoztam velük - mondom egy éven keresztül! - ezért kaptam 18460 ft.ot, mint érettségiztető tanár. Az egyetemeken ugyanaz ment, amit te is leírsz, csak akkor egy diákért kapott a konzulens nettó ötvenezret, ezelőtt három évvel, mikor a legutóbbit megszereztem. Káromkodjak???? Egyébként én megírtam a sztorit a blogban, egy hét múlva jött a levél, hogy szedjem le, különben beperel. leszedtem, nem akartam még ezért is fizetni. Félévenként 150ezer elég volt.

Ismeretlen_118460 2012.07.05. 22:46:47

ugyanez. a konzulensnél már csak az opponens szarabb.

Ismeretlen_120381 2012.07.07. 12:16:53

egy szaros okj-n is vannak olyanok hogy beszarok, az ötödév végi 6 hetes kötelező szakmai gyakorlatot egy napja pipáltam ki. valamiért kell a szakdogámhoz egy vállalati konzulens IS a gyakorlati helyről. lendülettel utasítottak el, pedig nem valami vadidegen a főnöknő, barátnők-osztálytársak voltunk a lányával középiskolában. mondhattam én hiába, hogy hát a szakmám bazmeg ezen múlik, hogy szakdoga és ehhez kell xy, NEM. egyedül vagyok ezzel a helyzettel a szakképzésen :D kuncsoroghattam be a kormányhivatalba, hát ok, de így meg nem fog a gyakorlatom összefolyni a szakmai lófasszal, mert máshonnan kellett vállalati konzulenst keríteni. :D annyira facepalm. mi lenne velem egyetemen, ha már itt ennyi kavarodás van.
süti beállítások módosítása