Reklám

zora

Friss topikok

  • zora: Igor, megbánni nem fogom, azt, a dolog többi része kétesélyes:) (2012.08.08. 14:39) 2012. augusztus - a Coming out hava
  • Ismeretlen_15888: Kib*szott f*sza vagy! (2012.08.03. 00:25) fuckyeah
  • Ismeretlen_17183: Ha már filózunk: azért optimális esetben nem lyuk marad, hanem max egy kis homáylos folt a vlóság ... (2012.07.30. 08:00) kísértetek
  • Atyafipeca: Jó az írás a gyökerekről, bár gyorsan tegyük hozzá, hogy a gyökér értékes része a természetnek és ... (2012.07.10. 14:25) bunkótabló
  • július: Én emlékszem az asszonytest blogra a Tv2 blog oldaláról. Sok jó blog volt ott - az asszonytest, ny... (2012.07.10. 11:38) asszonytest, lejla

Linkblog

2012.05.07. 14:59 zora

33 évente

Breaking news, a Faluban a minap megfordult utánam egy pasi!!!!!!!! Ilyen esemény számításaim és emlékeim szerint csak 33 évente történik velem, úgyhogy alaposan elraktározom magamban az élményt. Sokat gondolkodtam rajta, hogy valóban én érdekeltem-e, vagy valami más miatt nézett utánam, de miután sorra vettem, hogy

- se nem mentem túlságosan gyorsan a kocsival

- se nem dübörgött nagyon hangosan az agresszív dnb

így arra jutottam, hogy az összenézésünk után, mikor elhaladtam mellette, még szeretett volna többet látni belőlem. Mondjuk az is lehet, hogy az Opel fara érdekelte csak, mivelhogy az enyém ugye nem látszódott ki belőle, szerencsére. Nehéz is lenne úgy vezetni, bár végülis nem lehetetlen. Lehet, hogy beképzelem az egészet, mindegy, ennyi még nekem is jár.

Sikerek után kudarc: anyáméktól 8 nap után +3 kilóval tértem vissza, amitől azonnal szívgörcsöt kaptam Budapesten és szigorúan büntetem  magam az otthoni elkanászodásért. Két nap alatt 1,5-et gyorsan ledolgoztam és még csak kedden kezdem a több napig tartó csíraevést, óje! Csírák jók, csírák finomak, zora szereti csírákat, csírák szeretik zorát.

Hétvégére visszanyerem a formám, amiből nem felfelé, hanem lefelé kellene moccanni. Kibaszott lemondásokkal jár innentől kezdve az életem, ebből is látszik, hogy tipikus jojózós vagyok, egy kis dőzsölés és máris rábasztam. Arra gondoltam, hogy például idén nyáron kurvára nem kéne fagyit ennem, mert abba rengeteg a cukor, így akkor marad a fröccsözés, max bebaszva kolbászolok a játszótéren a kölykök közt májustól szeptemberig. Egyáltalán van ennek így értelme? A fröccs is hizlal, nem? Mi nem hizlal, mondjatok olyan ételt-italt, ugye hogy nincs! Vagy lehet úgy, hogy a számba veszem, de nem eszem meg, az nem hizlal, ilyeneket mondjuk magamtól is tudok.

Mindegy is, most nagyon drukkolok, hogy gyorsan elteljen a következő 33 év és hogy a nyuggerklubba egy vén tróger füttyögve végigstírölje az új otthonkámban a mazsolává töpörödött kis testemet! Hosszútávú életcél nr1.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zora.blog.hu/api/trackback/id/tr394751803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_155336 2012.05.07. 21:33:08

Hülye! :) De hogy a fogyi erősen addiktív, azt látom én rajtad. (Meg tapasztalom magamon is, bár én egyelőre maradtam a bálna, aki voltam). Tudom, nem 3 kívánság, de ide is lehetne egy kicsit arról, hogy Morc hogy viseli a fogyódat meg az ilyen megfordulósokat, akikből előre láthatólag egyre több lesz. ;)

lále 2012.05.10. 15:48:21

Rajtad be lehet fosni komolyan, mindig feldobsz, de ezt már mondtam :-) Érdekelne a szuperfogyás kivitelezése, ha dobnál a csíraevésről valamit... Puszedli!
süti beállítások módosítása