Reklám

zora

Friss topikok

  • zora: Igor, megbánni nem fogom, azt, a dolog többi része kétesélyes:) (2012.08.08. 14:39) 2012. augusztus - a Coming out hava
  • Ismeretlen_15888: Kib*szott f*sza vagy! (2012.08.03. 00:25) fuckyeah
  • Ismeretlen_17183: Ha már filózunk: azért optimális esetben nem lyuk marad, hanem max egy kis homáylos folt a vlóság ... (2012.07.30. 08:00) kísértetek
  • Atyafipeca: Jó az írás a gyökerekről, bár gyorsan tegyük hozzá, hogy a gyökér értékes része a természetnek és ... (2012.07.10. 14:25) bunkótabló
  • július: Én emlékszem az asszonytest blogra a Tv2 blog oldaláról. Sok jó blog volt ott - az asszonytest, ny... (2012.07.10. 11:38) asszonytest, lejla

Linkblog

2012.05.24. 15:38 zora

ha okunk van rá

Most, hogy a kerületi önkormányzat egy futópályát épített a ház előtti parkba, nem kereshetek kibúvót a testmozgásra! Tessék zora bazmeg, ingyenes, időben kötetlen, ideális kisgyerekes anyáknak. Az egyetlen baj ezzel, hogy a futópályát többnyire futásra használják, amit teljes szívemből gyűlölök, mert szerintem futni akkor kell, ha okunk van rá (busz után, késésben vagyunk, a gyerek a kocsik elé motorozik stb), amúgy meg egy faszság az egész. Minek akarna bárki futni?

De miután vannak a barátaim közt olyanok, akik mostanra fanatizmussá növesztették rajongásukat és egyesek még versenyekre meg ilyesmikre is képesek elmenni, muszáj összeszorítanom a fogam és azt mondani, hogy hát ha másnak megy, nekem is megy, biztos jó ez, a barátoknak elhiszem. Két falat cseresznyefelfújt közben csak azért állt meg a villa a számban egy pillanatra, hogy elmerengjek azon, hogy ha lemegyek futni, nekem majd jó lesz. Affaszt lesz jó. De muszáj valamit sportolni és mikor ma a gyerek motorral megkergetett a REKORTÁN pályán, ilyeneket tudok bazmeg, szóval egész könnyen ment. Mikor utóbb futásra adtam a fejem, 20 kilóval nehezebb voltam. Majd' meg pusztultam. Most meg csak repültem a REKORTÁN csík felett.

Tegnap elbasztam egy valag pénzt a Decathlonban csak azért, hogy ennek a szarnak hódoljak, cipő, CICANACI, top, meg a tökömtudja, már csak azt kell kitalálni, mikor menjek le, mert nincs az az isten, hogy a házból ismert panelos suttyóknak (tényleg azok, tudod az a fajta, akik egy minibolt köré szerveződnek, többnyire jóindulatúak, de a parkban isszák a dobozos sört minden áldott nap, anyák, apák, gyerekeik, tudomisén, primkók azt kész) szolgáltassak műsort a feszülős futónadrágban. Kizárásos alapon hajnalban megyek le vagy éjszaka.  De hogy elszántságom bizonyítsam, előző mondatomhoz: mit hajnalban VAGY éjszaka?

 

ÉS!!! Hajnalban ÉS éjszaka! HA egyszer elkezdem azután már mindig futni fogok, futni akarok, a futás jó, a futás szuperjó!!!444néégy!!!!


Mondtam a Morcnak, hogy ő is nyugodtan sportoljon valamit, ha kedve tartja, erre az előbb küld egy sms-t, hogy kedden megy íjászkodni. Az íjászat az sport? Állunk azt lövünk, mint a hülyék, max válltól lefelé mozgat. Férfiak bazmeg.

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zora.blog.hu/api/trackback/id/tr984751805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_42792 2012.05.24. 17:42:14

Fotóóóóóóóóót! (És szuperlájk!)

Ismeretlen_120381 2012.05.24. 23:07:11

imádlak olvasni, fossá röhögtem a fejem a szövegen, azonkívül meg ügyi vaaaaagy! :DD bár nem bírom én a futást, lusta is vagyok, nálam marad szolidan az ÉJSZAKAI súlyzózás meg felülés (kizárólag erősítésre, nálam a fogyás = elfogyás) ... és akkor egy férfiember a környezetemből felhozta sportként még a SAKKOT. férfiak. :'D

Ram 2012.05.25. 12:29:34

Íjászatot nem fikázni, kérem. Fárasztó az is, ha jól csinálják... + hajnalban fuss, az frankó. De irgalmatlanul mazochistának kell lenned hozzá. Nekem másfél hónapja megy a futás, három hete tértem át a hajnali futásra, kva szar egy órával hamarabb kimászni az ágyból, de utána már jó. Plusz hajnalban jó a levegő, kellemes hűvös van nyáron is, alig látni embert, meg ilyenek. Szóval nyomjad, büszke leszel magadra, meglásd!

Ismeretlen_17183 2012.05.27. 13:49:23

Zora, futni - minden ellenkező állítással szemben - szar. Nekem legalábbis az. De hatásos és meg lehet szokni. Én beálltam heti 3x3 kilométerre, ez megy, talán majd lesz több is, de egyelőre elég (néha sok is). Viszont januárt óta közel 15 kiló lement, nagy részben a mozgásnak köszönhetően, szóval hajrá, drukkolok, Neked diétával is mennyi lement - most meg majd még egyszer annyi!

Ismeretlen_155336 2012.05.28. 11:13:17

Minden előttem szólóval mélységesen. Puszi! :)

Ram 2012.05.30. 08:11:19

Vitatkoznék Igorral (de csak így messziről, mert erős, és még nem futok gyorsabban, mint ő). Futni nem szar. Pontosabban: futni akkor szar, ha erőlteted. Ha viszont azért futsz, hogy átmozgasd magad, hogy élvezd egy kicsit az évezredek során szép csendben elfelejtett két lábon közlekedés örömeit, a hajnali friss levegőt, akkor nagyon is jó. Ne kínozd magad a futással, hanem hagyd a lábaid olyan tempóban futni, ami jól esik, ennyi. Nekem ez a módszer bevált. Persze mázlista is vagyok, mert földutas kis utcákon kocogok, ahol kecskék néznek rám hülyén a drótkerítésen keresztül, és kakasok kukorékolnak, meg virágillatú erdei ösvényen és napkeltében párálló víztükrű tó partján tudok futni hajnalonta, aminek azért van egy olyan ultragiccs hangulata, hogy egyből Forrest Gumpnak képzeli magát az egyszeri ember, és elfutna egészen a nyugati partig, már ha lenne kis hazánknak nyugati partja. Egyébként meg kezdj el futni. Én sokáig halogattam ezt a lépést, kicsit bánom. De csak kicsit.

Ismeretlen_15888 2012.05.31. 00:40:47

Én is az életmódváltásom közepette vágtam bele a futásba. Kb. egy véletlen esemény kapcsán. Azt mesélték, hogy x idő után majd milyen jó lesz az adott sportot csinálni és csak ezen a rövid első időszakon kell túljutni. Na én erre mindig nagy boci szemekkel néztem, mert soha, egyetlen sporttal sem jutottam túl a bevezető szakaszon. Kivéve a futást, ami az én sportom. Pedig én utáltam mindig is futni. Gondolom főleg a rohadt tesiórák és a barom cooper-tesztek miatt. Mert soha nem esett szó tornaórán a futás technikájáról (ami az én szintemen azért nem nagy dolog), csak kihajtottak minket, mint a barmokat, hogy na, fussatok! Aztán rájöttem hogy is jó nekem, és remekül lepucolta a testemet (mondjuk még nem eléggé), és olyat ad a lelkemnek-agyamnak, hogy csak na. Ha futok, utána kisimul a világ és egy undorító mosoly vagyok egész lényemben. Próbáld ki, remélem neked is bejön. És mesélj mindenképp! :) Én mondjuk általában este futok, néha reggel (a reggeli azért jó, mert kb egész napra helyrerak, az esti meg azért, mert a napközbeni feszkót ki tudom adni este), de nekem nem kell panelprolikkal megküzdenem. Sőt, itt mindig mindenki kedvesen mosolyog ha valakit sportolni lát.
süti beállítások módosítása